Hadi forumun enlerini seçelim herkesin vardır kendine göre bir enn bulduğu 😅 oğlumu sallarken zaman geçsin dedim 👀
Mesela;
En cana yakın
En sinirli
En hoş sohbet
En eğlenceli
En konuşkanı
En evhamlısı
En sevimlisi
Gibi gibi herkes böyle kendine göre yazsın farklı şeyler de ekleyebilirsiniz ben aklıma gelenleri yazdım öyle. Bakalım kimler kimin gözünde neymiş 😁😁🤭🤭