29+2 olduk. Sezaryan olacağı için doğum 27 nisan haftası olacak. Bakalım doktorum hangi günü uygun görürse. Son 55 diyebiliriz artık🥲
Bugün oğlumun kıyafetlerini yıkamaya başladim. Sandığımdan daha yorucu ve uzun sürecek sanırım.. 32 ye kadar bitirmek ve ütüleyip kaldırmak istiyorum ki 33.haftada hastane çantasını hazırlamak istiyorum 🩵
Sizde vaziyetler nedir? 😇