Eminoss Bende 7+0 da ultrasonda gördüm kalp atışlarını ama duyamadık Miniş olduğu için 😊 inşallah yarın 7+5 de duyarız pıt pıt ❤️
Ruhsuz Yarın 7 haftalık oluyoruz ve sabah 9.15 de kalp atışı için gideceğim nasipse dua edin kızlar... Heyecan dorukta
2Princess1Mom Son adetime göre 5+5 haftalıgim. 4 gün önce ilk kontrolüme gittim. Doktorum 10 gün sonra gel kalp atışı dinleyelim dedi bakalım duyabilecek miyiz 🤗
Dilara0707 Bende 6+5 de duydum kalp atışını ama Perşembe tekrar gidecem net duymak için mükemmel duygular🥰