Gebebe Kızlar bu haftada kalp atılı duyulurmuu bebiş 7+5 olunca randevum var karından kalp atışlarına bakılabılırmı acaba ?? Bu haftalarda gidip de duyanınız varmı 😊
sevgitekes Gebebe ben gittim duydum son adete göre 7+2 ydi ultrasyon da 6+2 çıktı bi hafta ufak çıktı
Dorukunannesi95 sevgitekes canim çok hızlı büyüyorlar bana da biraz küçük dedi 2 hafta sonra kontrolde ooo büyümüş olmasi gereken boyutta demisti
Dorukunannesi95 Sarem 7+1 im bugun gittim duydum kalp atisini belirti sadece sabah kusması ve mide yanmasi
Sarem Mervetepe bende bu sabah ilk defa sarı su kustum. Normalde bulantım vardı iştahım kapandı ama kusma olarak sabah yaşadım. Gögüslerim acıyodu acısı gitti ama şişliği hala var. Akıntım var
Dorukunannesi95 Mervetepe uyanir uyanmaz tam 4 tane cubuk kraker ye canim inanilmaz fark oluyor yari yariya azaliyor bulanti
YsrB Mervetepe Aynen bende 6+3 ün hayatımın enn zon günleri kilo veriyorum su bile içemiyorum uyku uyuyamıyorum ne yspacaz😔
Sarem kkaya çok heycanlı benimde 3 günüm kaldı pazartesi gidicem 7+4 olcaz. Nasıldı ultrasyonda daha belirginleşmişmiydi