Dilsad Kızlar bebek istiyoruz eşimle birlikte olurken ilişkiden sonra aşırı yanma ve kaşıntı oluyor eşimde aynı şeyi söylüyor yanma oldu diye başına bu durum gelen ve gebe kalan oldu mu
melisasak35 Dilsad ben 1 senedir yaşıyorum aynı sorunu mantar dedi doktor sürekli tekrarlıyor eşininde ilişki sıradında veya sonrasında yanıyorsa ikinizinde tedavi olması gerekiyor ben hala kurtulamadım çocuk düşünüyorsanız tedavilere başlamalısınız geciktirmesin🙄
gulsenaybars Dilsad Ben o şekilde hamileyim ama kaşıntı asla geçmiyor daha artıyor sebebini birtürlü bulamadım