Ben şuan 11+1 deyim, 10+6 dayken pembe leke, kasıklarımda batma, başladı, biraz uzun sürdü, geceye doğruda kahverengi lekeye döndü, belim aşırı ağrıdı, ertesi gün doktora gittim
Bu haftalarda plasentada bişeyler olduğunu ve çok normal olduğunu söyledi, hatta kahverengi kahve telvesi renginde bile olsa normal dedi. Tabiki muhakkak doktorunuzu bilgilendirin, ben kendisini bilgilendirdim ve içim rahat etsin diye kontrole gittim.
Bugünde ağrım var adet olacak gibiyim, kahverengi leke çamaşırma geçmiş bu sefer, normal dediği için panik yapmadan devam ediyorum sürecime.