Handrella Ben de hem çalıştığım şirketin mali müşavirine hem de SGK yı arayıp sordum işyerinin raporu bildirmesine bağlı yatıyormuş fakat ay ay alınamıyor yine de ilk rapor ödemesini almak için Doğumun gerçekleşmesi gerekiyor yani Doğumdan önce ay ay alamıyorsun