isil_b Kızlar şuan daha çok yeni hamileliğimi yeni öğrendim 4+5 teyiz kasık batmaları,ara ara giren ağrılar falan oluyor korkuyorum bu normal mi? Şiddetli olmuyor ama belirgin ara ara oluyor
Gks_01 isil_b kanama olmadığı sürece endişelenmeyin belirli bi süre böyle oluyor sizi çok rahatsız etmiyorsa sıkıntı yok