elllaaaa Merhaba kızlar doğum yapalı 5 gün oldu kontrolsüz ıkınma sonucu yırtıklarım oldu ama sol kasığımda yürürken sadece Ağrı oluyor ayağımı basarken kasığım çok ağrıyor böyle bir durum yaşayan oldu mu doğum sonrası kontrolüm de 20 gün sonraya verildi
elllaaaa deletedmom43191 sadece ayağa kalkarken yürüdüğümde ve yatakta dönerken bu Ağrı oluyor ilk doğumum da normaldi böyle bir durum yaşamamıştım içte dikişler mi yırtıldı diye korkuyorum veya rahim de bi sıkıntı mı oldu diye
deletedmom43191 elllaaaa hayir sikinti olsa daha farkli seyler olur bu yasadiklarin rahim toplanma belirtisu
elllaaaa deletedmom43191 kontrolüm 20. Güne verilmiş devlet hastanesi bakalım o zamana kadar beklicem 😔
elllaaaa deletedmom43191 ilk doğumumda dikiş dışında ağrım olmamıştı aslında o yüzden acaba bi sorun mı var dedim