2.61 degerim kadın dogum doktorum biraz yüksek dedi sonra perinotolojiye yönlendirdi beni oda kontrol etti sınırda dedi tam kesin net bişey diyemeyiz buna dedi istersen sıvı alalım dedi ama aldırmadım bebegin suyuyla oynamak istemedim zarar verir diye bilgisi olan yazabilir mi korkulacak durum var mı