Merhaba güzel anneler normal doğumda epidural desteği aldıysanız nasıl oluyor kaç cm açıklıktan sonra yapılıyor yapıldıktan sonra açıklık kontolü yapılırken ağrı hissediyormusunuz en çok ondan korkuyorum sürekli alttan muayene etmelerinden nefret edıyorum sonra kasılmalarınızı hissediyormusunuz doğum anında kesi yapılırsa acı hissi oluyormu dikiş olursa his oluyormu gibi yaşadıklarınızı yazarmısınız çok merak ediyorum