emir1885 ben bülent hoca devletten ayrılacağı son iş gününde kendisine serklaj ameliyatı oldum. Beni ameliyat ettikten sonra haataneyi bıraktı klinik açtı kendisine. Çok memnunum çok şükür 15 haftalıkken operasyonu oldum şuan 20 haftalığım. İnş sağlıkla devam eder, evladımı kucağıma sağlıkla alırım. Kendisine serklaj konusunda çok güvenerek ve övgüler duyarak gittim gerçekten çok ilgili. Özel cep numarasına kadar verdi gece gündüz her zaman yazabilirsiniz dedi. Hastaneyi bıraktı diye bizi bırakmadı. Ne sorduysam hep o gün içinde dönüş yaptı. Bülent Hoca işini aşkla ve severek yapan bir dr. İyiki Allah karşımıza çıkardı 🙏🏻 25 haftalıkken kontrole yeni muayenehanesine gideceğim 🥰 o zamana kadar bir sorun olmadıkça devletteki kadın doğumcuna devam edebilirsin dedi 🙏🏻