abdulhamit Son 22 gün kalmış digumuma bayramı atlatirim yada atlatamam ikinci doğumum olacak ama çok heyecanlıyım 😂
melisaemirhan abdulhamit sonn 18 benimde bakalım her an gelebilir dedi doktorum herşeye hazırlıklıyız bebişin keyfini bekliyoruz 😂
elif20261 Zmomer ay benim de 110 😀 ama zaman hiç geçmiyor sanki bir an önce ikilere teklere düşelim ya
asenazeynep abdulhamit Son 24 diyor uygulama ama ben daha erken gelecek gibi hissediyorum 🥹Belki de kavuşmayı istediğim için öyle geliyordur…
abdulhamit sedaaaaaaaaaaaaaa881_ he vallaya başımıza ne geleceğini bildiğimiz için bu sefer korkuyorum valla😂
mervenur09_ abdulhamit valla son üç ay çabuk geçer diye düşünüyorum ondan öncesi geçmek bilmiyordu çünkü bayram fln bnce gider zaman