Bugün doktor plesantan çok aşağıda dedi daha önce kanaman olmuşmuydu dedi bende ilk haftalarda yaşamıştım bir defa o süreçte acile gitmiştim bir sorun yok denmişti bugüne kadar da hiç sorunumuz yoktu taa ki bugün bu doktor plesantan aşağıda dedi işte sıkıntı dedi haftaya cuma kontrol edelim tekrar dedi takip edilmesi gerek dedi internette baya dikkat etmem gerektiği yazıyor ama ben doktor hanıma ben çok hareketliyim acaba benden kaynaklı mı diyorum yok bu olabilir herkesin başına gelebilir diyor bazı doktorlar gerçekten aldığı parayı zerre hak etmiyor