rvsss Kızlar bugün sabahtan beri adet olcakmısım gibi Bi ağrı var karnımda adet olsam da rahatlasam hissi gibi gelip gidiyor 4-5 kere oldu düzensiz bi sekilde bu sancı mı sizce 37+5im sancıysa ne zamana kadar sürer bu ilk gebeliğim tecrubesizm
1cey rvsss sancı olabilir, sancım regl sanciyla başlamıştı giderek artmisti, kontrol edin doktorla iletişime gecebilirseniz daha iyi olur
rvsss 1cey dayanılmicak bi ağeı değil gelip gidiyor kısa sürüyor bebeğin hareketleri de normal kanama vs de yok
rvsss derya_1010 dr kanama su gelişi olursa acile gel demişti şu an öyle bi şey yok zaten yarın rutin kontrolüm var o yüzden acile gitmek gelmedi aklıma ağrı hafif hafif vuruyor
rvsss vanilya_kokusu_ arkadasım bir hafta bile sürer hu ağrı hemen doğum olmuyor dedi bakalım öyle mi göreceğiz😅
derya_1010 rvsss hiçbşi olmaz korkma suyun gelirse gidersin zaten hiç evhamlanma içini ferah tut yarında kontrolün varmış zaten
vanilya_kokusu_ rvsss 26 haftalıkken başladı benim bu ağrılar kız 🤣36+3 oluyirum yarın 18 Mart sezeryan olacam 🥺🤲🏻
snycl bende 35 haftalığım ara ara yalancı kasılma oluyordu ama hiç sancı yoktu. dünden beri benimde kasıklarım sızlıyor adet olacakmışım gibi yada olmuşum gibi. ama kasılma, kanama vs yok. dün bide kiloduma sürekli renksiz akıntı geldi ara ara.
rvsss snycl akıntımda da bir haftadır değisiklik var afedersin ama çok katı ve beyaz sümüğümsü gibi geliyor normal sanırım
zehrakrdg rvsss sancı o şekilde başlıyor eğer düzenli olursa kısa aralık olmaya başlayınca hastaneye gidebilirsiniz
senemtolga rvsss takip et sancilarini canim duzenliyse korkma hastaneye git. Duzensiz ise takipte kal bebegin haraketlerini vs kontrol et. Yqvas yavas artik duzene girer Allahn izniyle zamaninda gelmiş zaten. Dinlen ilik suyla duş al rahatlarsin