
Kizlar selam pcos var bende.ovulasyon deniyorum ben 27 subatta test yaptigimda en koyu cizgiyi ozaman yakaladim ama sonradan yukselecegini dusundugum icin 27-28-1-2tarihlerinde bir iliski olmadi 3 mart degerlendi sadece ama bugun yaptigim teste falan bakiyorum iyice silikleşti kafam cok karisti sizce yumurtlama olmus mudur yasayan varmi resim yukledim bu arada bakabilirsiniz