Nem bugün Şevket Yılmaza gittim Nihat Faris oğulları çok memnun kaldım çok ilgili ve gayet uzun sürdü bebeğim sırtı dönüktü hatta yüzü ile kalbini göremedim bişeyler ye gel dedi ama öncesinde döndermek için bayağı uğraştı dönmedi sonra çıkıp bişeyler yedim yine dönmemişti yarın yine gel dedi özel gibi ilgiliydi çok memnun kaldım tavsiye ederim 🙏🥰