Pembemiimavimii Neler yaptınız gittik kan verdik 11 çıktı sınırda bol besleyin dedi internette florasan diyor fakat bizde florasan ışık yok neler yapabilirim biraz sararmış gibi geliyor birde çok fazla uyuyor
gunes866_ Pembemiimavimii bizimde sınırdaydı ama kaç bilmiyorum hatta en son turuncu işedi ben mama verdim sütüm tam inmemişti en önemli erken beslenmek bol bol emzir.
mehmel54 Pembemiimavimii uyandırıp sık sık emzir saatte 1 2 saatte 1 mutlaka emzir uyuyorsa uyandır ayaklarını sık burnunu sık bezini çıkar ıslak mendille sil uyanır öyle emzir bizim değerimiz de 10du sınır 18 dedi doktor evde atlattık bizde bol bol emzirince yaptığı çiş sayısı a fazla oluyor çiş yaptıkça da sarılığı atlatıyor
aslanbarlasss Pembemiimavimii biz evde geçirdik. Yatış verdiler ama kabul etmedim covid dönemiydi ve ilk bebeğimdi. Evde sürekli emzirdim camın önüne tuttum sürekli ışık görmesini sağladım. Uyanamıyordu ayaklarına vuruyordum hafifçe. Hatta doktorum dahada uyanmazsa ayaklarına biraz su değdir yıka falan demişti. Böylelikle sürekli emzirdim yetmez diye mama da takviye verdim. Bence en önemlisi saati saatine kaç dakika aktif emdiyse hepsini telefonuma not aldım bu çok önemliydi bence bu sürecin geçmesinde.
seddd_ biz evde geçirdik sarılık değeri 16 çıkmıştı doktorum yarım saatte bir beslememi tavsiye etti o şekilde 3 gün yarım saatte bir emzirdim 3. gün kontrole gittiğimizde değeri gerilemeye başlamıştı zamanla tamamen geçti
anneoluyorummm103 Pembemiimavimii 16 çıkmıştı gece gündüz 2 saatte bir alarm kurdum mama verdim sürekli Ertesi gün 15,5 çıkmıştı sonra azala azala bitti çok şükür
Daisyy000 Pembemiimavimii Bizimki 12 ye kadar çıkmıştı. 1 hafta sonra 8e düştü sonra da yavaş yavaş evde kendiliğinden geçti,çok emzirdim. İdrarla atıyormuş sarılığı.
Yazmelegi_ Pembemiimavimii bizim 12 ydi evde bol bol emzirdim en az 1.5 2 saate bir emzirdim sizde oyle yapın. Uyuyorsa bile zorla uyandırın