1oglanannesi Kızlar bu haftalarda doum yapanlar kuveze düştümü bebek veya ne kadar kaldı küvezde cigerleri açılmişmiydı ? Yoksa hiç küveze düşmedimi ?
3oglanannnesi 1oglanannesi giredebilir girmeyedebilir bebeğin solunumu ile ilgili ve emme refleksi ile haftanız kötü değil küveze girsede korkma 35 haftalık doğdu 1 hafta kaldı benimki 28 haftalık ta ikizlerim doğdu biri 2 ay biri 4 ay kaldı
babyou 1oglanannesi 34+4 de doğum yaptım 2 hafta öndeydi bebeğim 2.550 doğdu öncesinde 2 doz ciğer geliştirici yapılmıştı doğumdan sonra 3 saat kadar solunum desteği aldı küveze girmedi
ilkgozagrimhavinim 1oglanannesi kızım 36da doğdu ama 32 ile uyumluydu gelişimi geriydi 2 kg 43 cm doğdu ciğer geliştirici yapılmıştı küveze girmedi. Bebeğe göre değişiyor sanırım. Vaktinde doğup küveze giren bebeklerde oldu çevremde
1oglanannesi Bılgısı olan yazsın benım suyum gidiyo 32 haftalık suan 33 e 34 de kadar suyumu durdurmaya calışıyolar götürürüz diyolar sonra
Sevgiiss 1oglanannesi hastanede mi yatıyorsun canım genelde kısa süre olsada girebilir küveze ama canını hiç sıkma sağlıklı olsun yeter kavuşursunuz
htcbyrmblc 1oglanannesi benim oğlum 37 de doğmuştu ona rağmen 3 gün kuvezde kaldı bence hafta olarak değil de gelişimi iyiyse ondeyse girmeyebiliyorlar ama güçlüler hemen toparliyorlar🩵