berz merhaba detaylı ultrasonda bacak kısalığı kalpte parlaklık bir de ayak parmakları arasında açıklık vardı. Doktor da tabii ki de amniosentez sıvısı alalım dedi biz istemedik risk olur diye fetal yaptırdık yani çok şükür sağlam doğdu çocuk ama sonuç gelene kadar tabi öldüm öldüm dirildim. Kendi doktorum takipli olduğum doktor hiç böyle bir şeyden bahsetmedi son ana kadar da bahsetmedi yani endişe etmedi dedi ama aynı siz gibi bir değil birden fazla sebep olduğu için doktorlar hiç düşünmeden bunu söylüyor. Yani onlar için sizin hislerinizin üzüntünüzün pek bir önemi yok. İçiniz rahat etsin derseniz fetal yaptırın ama kendi doktorunuz bir aksilik görmüyorsa burun ve ense konusunda bir sıkıntısı yoktur inşallah .