bibusra sumeyra13 hangi hafta çatı muayenesi yapıldı ellemi muayne ediyor kemiğe bakıyor yoksa aletle mi
revsnnnn sumeyra13 evet hafif acıyor çünkü ilk defa yapılıyor doğumda yatışınız yapıldığında her saatte bir bazen daha kısa sürede gidip gelip kontrol edecek açılma kaç cm olmuş diye mesela o an aynı uygulama ama ağrı olmuyor
asenazeynep sumeyra13 Salı kontrolümüz var 37+ olacağız, doktorumuz yapar mı acaba..bir de kasınca acıyor diyorlar belki ondan olmuştur🥹 Şimdi nasılsınız iyi misiniz
sumeyra13 bibusra dün yapıldı bana 36+2 de ebe eliyle yaptı eldiven takıyor jel sürüyor eldivenle dört parmağı içeri sokuyor o şekil kontrol ediyor Ben ilk defa yaşadığım için kendimi kastım ağrı hissettim Ama kendini sıkmazsan herhangi bi ağrı hissetmiyormuşsun
bibusra sumeyra13 benim de ilk hamileliğim biraz bende kasıyorum kendimi rahat edemiyorum bakalım kasmamaya çalıscam artık
merrrvees sumeyra13 bende sizin gibi kastım 37 haftada oldum ondan sonra doğumum başladı sancılarım oldu ama doktor bu kasmayla sen yapamazsın deyip sezeryana aldı
esralgn sumeyra13 ebe yaptığında acıtıyor doktorun kendisi yapması lazım mesela ablam itiraz etmişti ebe yapmayacak demişti kadın doğum yapmıştı bide aletle yapmıştı size nasıl 4 parmak denedi anlamadım normalde 2 parmak diye hatırlıyorum
sumeyra13 esralgn ebe kafasına göre yapıyor bide elini içimde çeviriyordu kasmasaydım acımazdı Geceden beri de fena sancım var zaten
sumeyra13 esralgn ben oruç tutuyorum nst gittim bebek Hareketi çıkmadı tekrar gönderdi beni 2 nst çok sancı çıktı dedi git çatı muayenesi yap bakalım açıklık var mı gitmez olaydım😂
asenazeynep sumeyra13 Hay Allah, vallahi dört bana biraz çok geldi hep iki duymuştum. Kısa sürede geçip gitsin inşallah canım, sonrasında doktor bir şey dedi mi durumla ilgili?
sumeyra13 asenazeynep 3 cm açıklık vardı gayet normal dedi suyun gelirse kanaman olursa gel hemen dedi