3 gün evvel yani pazartesi koyu kahve lekelenme oldu ped dolduracak kadar değil ama yine de dr a gittim kese tabiki görünmedi henüz betam 409 falan ben 28 de öğrendim epey erken. Dün gece çok fazla yürüdüm yine koyu kahve lekelenmem oldu orta derece ama bugün iş yerinde hem öğlen hemde az evvel yine oldu ve son olışunda daha akışkandı pffff çok korkuyorum cuma kese kontrolü için gidixektim doktora. Şubat 10 gibi gebe kaldım