Nsrn Tugbakaya Kafamı kurcalayan bi konu, bi köşede durayım istedim bende mustela kullanıyorum Lierac mı daha iyi acaba araştırıyorum?
Tugbakaya Nsrn ben de mustela kullanıyorum lierac mı diye hiç düşünmedim çünkü kullanıp catlayanını coook duydum palmersi denedim sanki nemlendirmesi musteladan daha iyi gibi geldi
HYK Catlak olusmadi simdilik. Su an 37+2 olduk. N11den aldim. Linkteki ürun. Watsonslarda falan da var. https://urun.gittigidiyor.com/kozmetik-kisisel-bakim/palmer-s-palmers-cocoa-butter-formula-stretch-marks-250ml-433810170?utm_source=google-pla&utm_medium=paid-search&utm_content=342931194194&utm_term=69302757032&ga_prodid=433810170&ga_merchantid=125542573&scxid=14489-145818-2357-0&sc_gcsp=gg&gclsrc=aw.ds&&gclid=EAIaIQobChMIoeasrOKb4gIVGomyCh2OagbqEAQYBCABEgJu1_D_BwE