Kesinlikle yatıp stres olmamanız gerekiyor sadece yorulmak değil psikolojinizde bu durumda çok önemli. En azından kısmi olduğu için doktorlar önlem alabilir; benim annemde olmuş aynısı ve fark edilmediği için annem de iç kanama geçirmiş sadece doğumdan annem kurtulmuş.
O yüzden hiçbir şekilde sinir stres olmadan tedavi olmanız gerekiyor, çok geçmiş olsun