Buseea0279 benim oğlumda 2,5 aylıkken o kadar şiddetli bir kanamam oldu ki bacaklarımdan akıyodu resmen ve dedim bebek kesin gitti bu kanamaya kalması mümkün değil o şekilde gittik bebeğimde kalp atışı azdı ama vardı sonra haftalık iğne verdi 6 aya kadar onu yaptırdım çok şükür sağlıkla doğdu bunlar çok normal şeyler stres yapma bol bol dinlen herşey gönlüne göre olur inşallah Rabbim kolaylıkla sağlıkla bebeğini kucağına almayı nasip etsin