melisaemirhan Superisibeyza 32.hafta çok erken doktorum dün yaptı bana 37+2ydim bazı doktorlar daha geç haftalarda da yapıyormuş ama erken yapanı duymadım hiç
anonimo 36 dan sonra yapiliyor ilk dogumumda doguma giderken yaptilar doktor oncesinden gerek yok dedi