çıktı göbüş :) kızım daha dağınık daha büyüktü. Bu erkek bebek çok tatlı geliyor gözüme. Öne doğru sivri :) Hoşuma gidiyor.
Sırtüstü uzanınca hissedebiliyorum. Ama dışardan belli olmuyor ve tekme hissetmedim.
Muhtemelen ilk gebelikten göbek vardı azcık.Ondandır