Kızlar betam 11’den 428’e yükseldi 5 günde. Pazartesi 428 çıkmıştı bugün de verdim beta 970 çıktı. Sanırım olması gereken sınırda ama idrar yolumda enfeksiyon da çıktı. Aşırı canım sıkıldı. Bir yeri toparlarken diğer yeri bozuyorum gibi hissediyorum. Monurol saşe verdi doktor zaten benim idrar yollarım küçüklükten beri kronik.
Doktor çok tatlıydı ama halaaaa erken gebelik statüsü demesi de beni yorduuuu, adete bir gün kala öğrenmiştim. Bugün 6. Gün gecikmem