momygizz Şükran hocaya takipliyim doğumun mayıs ayında 3 hafta sonraya randevu aldım ama hiç doğum ücreti hastane sormadım ya yakın zamanda bilgi alan var mı kavacık medistate yada üsküdar medivia da anlaşması var diye biliyorum
kuccukpremsesinannesi momygizz ilk doğumumu şükran hanimda yaptım. Bu hamileliğimde de gitmek istemiştim doğum için başlangıç fiyatı 60.000 demişlerdi 3 ay önce. Hastaneden hastaneye de değişiyor fiyat
aylinarslann Ayy benimde Nisan ayında Medivia 40.000 artı birde doktor ücreti var cumartesi günü kontrolüm var görüşeceğim
momygizz aylinarslann şükran hanım mı dedi 40 diye? Çünkü anlaşmalı ya doğum için hastane farklı fiyat söylemiş olabilir
aylinarslann Hastaneyi aramıştım o 40.000 birde Şükran hanımın ücreti var ama onu kendisi söyler dedi
aylinarslann sarilale123 Şükran hanım hem Medivia hem medistate de doğum yaptırıyor ben medistatede doğum yaptım aşırı memnun kaldım hem Şükran hanımdan hem hemşirelerden herkes çok iyiydi hastaneden de çok memnun kaldım
sarilale123 aylinarslann normal doğum mu yaptınız acaba ücreti nedir ben daha konuşmadım erken diye 34 haftada gittiğimde hastane içinde konuşacağım. İlk doğum medivia da oldu ama 5 sene olacak
aylinarslann sarilale123 norm sarilale123 normal doğum yaptım bana sabah olursa medistate geç gece olurda mediviaya git demişti benim doğumum sabah olduğu için kavacık medistate geçtim 55.000 ödedik
sarilale123 aylinarslann banada böyle der o zaman heralde, çünkü hastane olarak falan hiç konuşmadık. Tek istediğim kendi sancımla doğum yapmak
umrnglr Merhaba doktor ve hastane ücreti beraber mi 55000?Ben de doktor arayışındayım da .Memnun olduğunuzu belirtmişsiniz.Müsait bir zamanınızda cevap verirseniz sevinirim.Güle güle büyütün bebeğinizi
umrnglr @“aylinarslann” Merhaba doktor ve hastane ücreti beraber mi 55000?Ben de doktor arayışındayım da .Memnun olduğunuzu belirtmişsiniz.Müsait bir zamanınızda cevap verirseniz sevinirim.Güle güle büyütün bebeğinizi
sarilale123 umrnglr doktor dışarıdan geliyor hastaneye, bu ücretin içinde doktorun ücretide. Kesinlikle Şükran hanım bir numara bakın ikinci doğumum yine ondayım
aylinarslann umrnglr kesinlikle Şükran hanımı tavsiye ederim yaklaşımı o kadar güzel ki insanı rahatlatıyor kendisinin özel bir polikliniği var anlaşmalı olarak hastaneye doğuma geliyor
aylinarslann sarilale123 benim bir belirtim yoktu sancıda hissetmiyordum kontrole gittiğimde 6cm açıklığım vardı ama sancı falan hiç bir şey yoktu hastaneye yatılımı verdi suyumu patlattılar doğum sürecine girdim öylelikle
sarilale123 aylinarslann kaç saat içinde oldu doğumunuz, suyu patlatlqtınca sancı başloyormu suni sancı mı verdiler, zamanım az kaldı merak ediyorum sancım yine olmazsa diye
aylinarslann sarilale123 suni sancı vermediler sadece suyumu patlattılar suyumu patlattıktan sonra yavaş yavaş sancı girmeye başladı 2 saatte doğum gerçekleşti