Ben kontrole gittim Pazartesi. Allahım nasıl minnoş nasıl minnoş. Beyninden böbreklerine kadar heryerine baktı. Öyle tatlı konuşuyor ki. Tek tek parmaklarını saydı. Yabancı olması sebebiyle bazı kelimeleri çok tatlı söylüyor :)
Bebeğin pırışık duruyorrr nedennn diyor :)
Yani, suyu biryerde toplanmışkendi biryerde sıkışmış.
Merak ettiğin ne varsa sor. Ben çok araştırıp gittim :)