anneoluyorm Kızlar 13 hafta oldu ben normalde balık yerdim hamilelikte tiksindim yok olmuyor çok zorladım ama yok. Çok üzülüyorum ya
Ayseguls_baby anneoluyorm hamileliğim yaza denk gelmişti bende yiyemedim sezonu değil diye onun yerine omega 3 içeren multivitamin kullandım
Superisibeyza anneoluyorm canım Hamsi istavrit Mısır unundan kıxart o zaman cips gibi olur balık beyin gelişimi için önemli istersen hiç tavuk kırmızı et yeme ama balık ye güzelim haftanın bir gunu somon bir gunu Hamsi veya istavrit öneriliyor
Superisibeyza anneoluyorm hergun 2 yumurta ye hergun kefir iç canım bebeğin guzel buyudukçe motive olursun tiksinti gecer
anneoluyorm Superisibeyza gerçekten çok istiyorum ama kusuyorum çok zorladım dediğim gibi 🥹 Kefiri meyveli mi içmeliyim peki sade mi olmalı
aslmoms Hamilelikte bazı şeylerden tiksinmek olabiliyor. Balık, tavuk vs. Balık normalde bile kokusu vs tiksinilecek birşey üzülmeyin. Doğumdan sonra geçecektir inşallah
demirrleydi_ anneoluyorm bende yiyemedim balık ama yapamıyorum diye yiyemedim biri yapınca veya dışarda yerdim OMEGA 3 kullandım ben
anneoluyorm demirrleydi_ çevremde herkes maşallah haftada 3 yemiş kendimi suçluyorum böyle olunca :) teşekkür ederim
demirrleydi_ anneoluyorm hiç suçlama inanki her vücut her mide bir değil ben doğuma kadar hiç yumurta yemedim mesela ama dediğin gibi çevremdeki herkes sabah akşam yiyiyordu
[silindi] Zorlama bence canım bende normalde çok severdim ilk zamanlar aşırı tiksinmiştim hiç yemedim 4. Ayımda falandım yediğimde. Tiksinmeler geçince yersin ben şuan eski düzenime döndüm haftada 2 yiyorum
mervekalkann Ben hamile kalmadan önce de sevmezdim şuanda da aynı yemiyorum. Kırmızı et beyaz et ve bakliyattan alıyorum ihtiyacımı. Kan değerlerimde de problem yok canın istemiyorsa yemek zorunda değilsin.
suleacar Ben 10 yıldır hiç balık yemedim. Şuan 6 aylık hamileyim. Hâlâ yiyemiyorum maalesef. Omega 3 balık yapı kullanıyorum.