kubrakaran01 Karan ismini çok istiyorum daha cinsiyet belli değilken o şekilde hitap etmeye başladık eşim benden çok istiyordu şimdi kendisi bi emin olamadı farklı isimleri de düşündük Karan Zeyn Alparslan gibi siz ne koyacaksınız
kubrakaran01 Mrh16 anlamlı olmuş ben 2. İsimde istiyorum ya ilerde hangisini isterse kullanır diye düşünüyorum
Mutlu_Bir_Anne3 kubrakaran01 Karan ve Alparslan iyi bence. Sadece Alparslan artık herkeste var. Bunu sorun etmiyorsanız koyabilirsiniz. İki oğlum var, büyüğün ismi Aras 😍 şimdi de yeni doğum yaptım. Ona da Altay ismini koyduk 😍