yavuzfk Kızlar çok kararsızım bana yardımcı olur mısınız kızım olacak ism bir türlü karar veremedim sizce hangi isim daha güzel Berra Gökçe Asel Beren
merve__12 yavuzfk Bende asel ve defne arasında kalmıştım defne olucak inş Gökçe çok arttı ya bence onu eleyin 😅
aslmoms Asel 10 yaşında kızımın adı. Aman koymayın :) Markete her gittiğimde en az 3 çocuk ismi Asel . O kadar çok var ki şuan. Beren güzel bence. Gökçe’de