Mahbuss Bu tsh, tiroid hormonu yani guatr oluşumu buda doğacak olan bebeğin beyin gelişimini oldukça etkiliyor, bu yüzden sana korunun demiştir sağlıklı bir evlat için yani biraz düşsün o şekilde hamile kalırsan daha iyi olur ve zaten hamileliğin boyunca kullanmak zorunda da kalacaksın, benim hamile iken çıktı 25 mg kullanıyorum doğuma kadar kullanacağım panik yapma. Hakkında hayırlısı olsun.