Ben ayşegül hanıma ilk gittiğimde 6+1 haftalık hamileydim ilk kez gebelik kontrolüne gitmiştim ultrason kağıdı vermemişti evet hamilesin 23 mm e kadar bebek oluşmasını bekleriz seninki 21 mm dedi kalp atışı dinletmedi ve bir ay sonraya çağırdı neye uğradığımı şaşırmıştım boş gebelik mi acaba diye kalakalmıştım ayrıca muayene saatinden 45 50 dk sonra girdim odasında olmasına rağmen hasta almadılar içeriden kahkaha sesleri geliyordu çok kötü bir deneyimdi benim için