Aysedgrlikrkmz Nasılsınız? İkili testi yaptırdınız mı sonuçlar nasıl ? Cinsiyet öğrenen var mı ? Sizde de akşamları gelen baş ağrıları var mı ? Durumlarınız nasıl? Yürüyüşe başladınız mı?
Damla6606 Aysedgrlikrkmz 14+4 günlügüz sabah bulantılarından baska arada agrılarım oluyo ama idare ediyorum ikili testi yaptırdım henüz sonucunu almadım yürüyüşede basladım ufaktan güzel gidiyo yinede. 😊
Semuss Aysedgrlikrkmz bizde 14+4 olduk . İkili test yaptırdım bisey çıkmadı şükür 🙏🏼 Cinsiyet de söylemedi bi dahakine dedi 🥰 Birden başlayan baş agrısı bende de oluyor ama pek sürmüyor şükür 😀
Yprkk Aysedgrlikrkmz 13+2 yiz canım ikili test sonucunda bişey çıkmadı çok şükür🙏 Baş ağrısı iki gündür başladı ve normalde başım kolay kolay ağrımaz hiç alışık değilim çok fena 😞😞
DuyguDuman Aysedgrlikrkmz 15 haftalığım, ikili test iyi çktı çok şükür. Erkek bekliyoruz inşallah :) kilo artışım dışında bir sıkıntım yok çok şükür
Aysedgrlikrkmz Semuss ay bende bu baş ağrısına çare bulamadım bi de sabahları devam eden bulantım var ama onun dışında şükür bizim testimizde de bşy çıkmadı 🥰 cinsiyet için bi çıkıntı var ama net bşy söylemek için çok erken dedi ve söylemedi 🙄🤦🏻♀️🥰
Semuss Aysedgrlikrkmz benim bulantım geçti şükür başlamaz inşallah tekrar . Ben doktoru pek anlamadım hiç yorum yapmadı sormama rağmen halbuki o kadar netti bebeğim bacağının ortasını falan ben bile gördüm . 🤷🏻♀️
Deniziimmm 14+6 merhaba 🙋🙋😊 cinsiyet net değil bakalım haftaya Çarşamba inşallah belli olur hakkımızda hayırlısı ne ise o olsun inşallah 🙏
Aysedgrlikrkmz Deniziimmm amşn inşaallah hepimizin yavruları sağlıkla hayırlısıyla gelsin inşaallah erkek kız bi önemi yok ama insan hevesleniyor merak ediyor işte🥰
Deniziimmm İkili yaptırdım temiz çıktı şükür fakat uyumaktan pek yürüyüş yapamıyorum eşim gelince işten peyzaj da sağolsun turluyoruz birlikte 😊 bulantım hiç olmadı çok şükür nadiren baş ağrısı oluyor arada
Aysedgrlikrkmz Deniziimmm Ohh maşallah ne güzel yaaa benim sabahları bulantım oluyor bi de akşam üzeri baş ağrısı 🤕
Aysedgrlikrkmz Semuss aaa sen ne hissettin özelde de devlette de sanki kanun gibi şartlamışlar kendilerini 16.haftada öğrenirsiniz diyorlar
Aysedgrlikrkmz Yprkk al benden de o kadar 13.haftaya gireli bende de bitmedi baş ağrısı yaaa 🤕 bugün minoset aldım artık napayım iyice kötü olursam kullancam
Hafizenur 15+0 herkse merhaba bizim cinsiyetimiz erkek belli oldu sizde en kısa zamanda öğrenirsiniz ikili testimin sonucuna bakarmısınız benzer olanlar var mı https://i.hizliresim.com/9a1EDN.jpg
Deniziimmm Hafizenur sağlıkla gelsin inşallah canım kuzunuz net erkek mi dedi size ben 13+6 gittim net olmasada erkek gibi geldi bana dedi Dr ne derece doğru acaba halbuki ben ve eşim zumladığı halde göremedik 😊
Aysedgrlikrkmz Hafizenur benim ikili testim böyle çıkmadı yaaa düşük risk ama böyle grafik gibi şemalar filan yok 🙄
Scb Hafizenur benim pappa değeri 536.90 hcg 47500.0 nt 1.1 risk değerleri down 250.1 trizomi 300.1 şemasıda böyle canim
Hafizenur Deniziimmm erkek daha çabuk belli ediyor canım bizde 13.haftamızda gittik net ve kesin erkek dedi biz bile gördük şansımıza pozisyonu iyiydi uğraştırmadı 😆
Hcrshra Deniziimmm merhaba canım bende henüz 12+4 üm bugün ikilide biz baya baskı yaptık cinsiyeti için epey uğraştırdık doktorumuzu 😊 o başta göremiyorum dedi 1 ay snra ancak fln diyordu sonra kendide inada bindirdi sanırım az daha uğraştı erkeğe benzetiyorum ama 1 ay snra geldiğinde kız dersem hiç kızma kesin demiyorum çnkü dedi hayırlısı olsn önmli olan elbette sağlığı 5 yaşında bi kızım var birde oğlum olursa ne ala kızsa da başım üstüne kız evlat çok ayrı bir kızım olmasa üzülürdüm yani.
Aysedgrlikrkmz Hcrshra biz de kız istiyoruz eşimin ailesi özellikle çok istiyor ama ben de erkek olacakmış gibi hissediyorum hayırlısıyla sağlıkla gelsinler inşaallah 🙏🏼🥰
Semuss Aysedgrlikrkmz özele gidiyorum hu doktora ilk defa gitmiştim ondan söylemedi belki . Ama kız gibi sanki 😄
Deniziimmm Aysedgrlikrkmz amin inşallah canım bizede Dr net değil dedi ama biz erkek ismi bulmaya başladık bile 😊
Deniziimmm Aysedgrlikrkmz biz görmedik ama bakalım nasip kısmet inşallah hayırlısını versin rabbim insan istiyor illaki her iki meyveden de tatmak ama oğlum çok ısıtıyor bir erkek kardeşi olsun 😊
Hcrshra Aysedgrlikrkmz Aynen canım amin elzem olan sağlıkları anneler genelde ilk kız istiyo bende öyleydm gerçekten yeri ayrı benim biraz ağır geçiyo hamileliğm ne zaman kusarak lavabodn çıksam hemen yanıma gelip küçük elleriyle mideme masajlar yapar,çubuk krekerler yedirir zorla fln cidden hayırlı evlat oluyolar 😊 rabbim gönlümüze göre versin inş