Merhaba hanımlar uzun olabilir kusura bakmayın şimdi ilk çocuğum 4.5 yaşında 33 haftada baskı ve sancım olduğu için hastaneye yattım işte iğneler ilaçlar ertelemeye çalıştılar ama en fazla bir hafta 34 de geldi bu süreçte sürekli yattım hareket yoktu 2 cm açılmam vardı ama doğum yapacağım gündü yatırdılar ne açılma için gezdirme ne suni sancı hiç bir şey olmadı yarım saatte bir gelip açılma varmı diye baktılar sadece ve ilk gebelik olduğu için kendimi çok kastım açılmam ilerlemedi sezeryan oldu şimdi bu ikinci gebelik çocuğu okula götürdüğüm için her gün nerdeyse on bin adım atıyorum sürekli hareket halindeyim son aylarda hareketle egzersizle normal doğum yapmak istiyorum olur mu acaba bu arada ilk evlendiğimde vajinismus sıkıntım vardı .