Merhaba inanın kafam çok karışık oldugu için tekrar bu başlıgı açtım lütfen yardımcı olun tüp bebekle gebe kaldım ilk muayene kalp atısı için tüp bebek doktorum bize gelin diyor ama uzak gitmek istemiyorum sonrasında zaten takip etmeyeck bi kerelik cagırıyor baska doktora giderseniz ilaclar hakkında falan yardımcı olamayız dedi gittigim doktor ayarlayamaz mı ilaçları illa tüp bebek doktoruma gitmek zorunda mıyım sizler nasıl yaptınız