Irem-61 Kızlar merhaba nasılsınız tam 37 haftalık gebeyim belimde çok kötü ağrı var hiç geçmiyor belden Altım tutmuyor kasıklarım da ağrı vuruyor adet ağrısı gibi sancı mı acaba
semanurig Irem-61 benimde aynı şekilde ve benimde haftam aynı bende merak ediyorum sancı mı diye adet olacakmış gibi bir bel ağrısı
eed21 Irem-61 Moral bozmak istemiyorum herkesin yapısı farklı bana defalarca bu şekşlde oldu geri gitti. Galiba önemli olan gittikçe sıklaşması
tugceesmom Benimde öyle 4 gündür bel ağrısı sol bacağıma vuruyor topallıyorum resmen doktora yazdım gebeliğe bağlı kemik erimesi olabilir Mr çekelim dedi ya da doğum yaptıktan sonra geçer dedi
Irem-61 tugceesmom benim ki hiç öyle bir şey demedi ama hiç iyi hissetmiyorum 😞 Rabbim şifa versin bizlere