kubraturkkoc 37 haftalık olduk ve bugün serklajım alındı, yatışım yapıldı bekliyoruz 😂 Düşündüğüm kadar acılı bi işlem değişmiş evet acı hissettim ama max 3-5 dk sürdü
seydaky kubraturkkoc yaaaa maşallahhh 🤲🏻😍😍 benimde 1 hafta sonra alınacak 37 de asla inanmıyordum bu zamanlaara geleceğime🥹 bende dikişi aldırmaktan korkuyorumda tam olarak nasıl bi his acaba vajinayı genişletirken mi ağrı oldu yoksa dikişi alırlarken mi? Sağlıkla gelsin inşallah🌸
Nsd- kubraturkkoc gözünüz aydın inşallah sağlıkla zamanında gelir darısı bana ve tüm Serklajlı gebelere🙏
rbers kubraturkkoc ay bende korkuyorum dikis aldirmaktan benimde 2 hafta sonra alinacak 37 de onun icin ucret odedinizmi acaba ?
kubraturkkoc seydaky bende beklemiyordum valla rüya gibi bi his 🥰 Vajina girişine spekulum takılıyo açmak için o işlem biraz acılı dikiş alınırken hissetmedim sadece makasla kestiğini duydum kırt kırt
kubraturkkoc seydaky açılma değil de sanki az bi su gelişi var ama emin değilim pedim biraz ıslanmış belirttim hemşirelere talip ediyoruz şimdi olmyabilir
1melekannesi3858 ozgeBudak006 aynen canım sezaryan oldum bende doğumda alındı dikiism bundada atılacak 12 .haftamda
kubraturkkoc ozgeBudak006 bildiğim kadarıyla 36-37 arasında alınıyor dikişler sonrasında riskli oluyormuş
Nslsh-989 kubraturkkoc 37 de alınacaktı bebek biraz daha büyüsün haftaya alalım dedi siz normal mi doğum yaptınız
kubraturkkoc Nslsh-989 ben henüz doğum yapmadım dikiş aldırmaya geldim bugün ama doktor normal olur dedi tabi bi şey çıkmazsa