Merhaba kızlar bu benim ikinci doğumum olacak,ilki 40+6 da kendi sancımla vajinal doğum oldu.şuan 39+5 açıklık muayenesi oldum açıklık 4 cm fakat 0 sancı.Doktor pazartesiye kadar bekleyelim pazartesi de sancı olmazsa ya sıyırma ya da suni sancı gibi şeyler deneyelim dedi.Sancının başlaması için ne yapmalıyım?Önerisi olan var mı?