Geokocaeli aynen doktoruniz hakli merak egme sakin panik de yapma...Bak simdi benkm esim kalp sikismasi neticesi ile doktora gittik alaninda cok iyi bir kalp doktoru prof.Doktorumuz gerekli incelemeleri yaptiktan sonra kalbinin delik oldugunu soyledi...Bize soyle bir bilgi vermisti...Anne karnindayken bebeklerin kalbi delik olur genelinin kalbi delik bir sekilde dogar ve ilerleyen zamanda bu delik kendilinden kapanir ama bazi durumlarda bu delik kapanmayabiliyor demisti.Onda da ilerki zamanda anjio ile kapatiyoruz demisti.Bizi ornek vermisti demekki senin sonradan kapanmadi dedi ve delik buyumemesi ickn oraya ufak bir yama koydular anjio ile...Korkulacak bir sey yok bebeginiz dogdjktan sonra surekli kontrol ettirirsiz cok kucuk bir ihtimalde olsa kapanmazsa tedavisi zaten cok basit...