kbra1609 benim de 29.haftadan beri önde doktorum erken doğumdan falan bahsetmedi 37+4 oldum 4 gün önce açılma başlamıştı ama ilerlemedi başladığı gibi durdu 1 cmde bugün akşam 6 gibi nişanım geldi halen bebeğim önde zaten kız çocukları 37 38 de doğuyor diye duymuştum yani önde gitmesi doğumu etkilemiyor diye biliyorum benim de en son 35+2 de 3150 olmuştu kilosu daha öğrenmedin açıkcası