Kasım’da bebeğimi kaybettim. Gelişimi 8 haftalık olması gerekirken kalbi oluşmamış 6 haftalık kalmıştı. İki gün önce 163 beta ile yeniden hamile olduğumu öğrendim. Bu sabah beta verdim 275 çıkmış. İki katı değil. İlk gebeliğimde iki katından fazla artarak ilerliyordu. Telaşlandım sizce normal mi bu artış?