ozlemkyahan Ben de aynıydım alerjik astım, faranjit hepsi var öksürük başlayınca geçmiyor asla uyuyamıyorum, zaten normal hayatta da hep öksürüyorum ama hasta olup öksürük kalınca bacaklarıma kadar basınç oluyor öksürmekten kemiklerim ağrıyor uyuyamıyorum, daha önce bu şekilde öksürdüğümde göğüs hastalıkları bana kortizonlu inhaler veriyordu ancak öyle geçiyordu. öncelikle zencefil dir zerdeçal dır limondur karabiber dir bunları karıştırıp içmeyin bunlar gribe iyi geliyor ama boğazı tahriş edip öksürük süresini uzatıyor, sağlık ocağına gittim doktorum bana bitkisel bir şurup yazdı onun sayesinde çok şükür çok azaldı gece uyuyabiliyorum, işe yaramaz demiştim ama çok şükür yaradı dilerseniz ismini atarım.