derinasl Kızlar slm tahlil sonuçlarımı yorumlayabilirmiyiz bu durumda olan hamile kalan varmı? Progesteron 0.5 Prolaktin 12.85 Fsh 29.99 Lh 12.99 Estradiol e2 24 Amh 0.04
Gks_01 derinasl diğer değerler de sıkıntılı sanırım chat gbtye atabilirsiniz yaşınız kaç ? Amh düşük pek yükselen bir değer değil ama hiçbirşey de imkansız değil Allah bilir . Doğal sürece bırakmak biraz şans işi zamanla da düşüşe geçiyor benim 0,70 di direk tüp bebeğe başvurdum öncesinde 2 kimyasal gebelik geçirmiştim
Olacakolcak26 derinasl çiçeğim fsh lh cok yüksek amh da düşğk menopoz riskin var yaşın kaç doktor direk tüp bebek der benim amh 1 fsh lh çok iyi ona rağmen tüp bebek dedi ki ben bi kimyasal bi düşğk geçirdim
Esmanurakbass derinasl yani hamile kalamicak gibi bı durum değil Hamile kalınabiliyor anlamında söyledim
Olacakolcak26 Gks_01 birsey soracağım benim amh 1 yaşım 22 bi kimyasal bi düşğk geçmişim Çar 2 gün sonra adet olmam lazım ranvdu aldım tüp bebeğe başlayacağım siz yaş kaçtı kaçıncı denemede tuttu
Gks_01 Olacakolcak26 25 e gireceğim yaptırdığımda 24 tüm ilk deneme tek transferde tuttu 22 haftalık olduk bile yaşınız çok güzel bir avantaj böyle konularda
derinasl Olacakolcak26 yaşım 38 39 a gireceğim. Bir tane 7 yaşında oğlum var ilk denememizde oldu ama şimdi böyle olunca üzüldüm 7 yılda ne kadar düşebilir anlamıyorum. Doğal yolla olma şansı çok düşükmüş ama ihtimalide varmış
arzucagil derinasl aynı şeyi yaşadım şuan hamileyim kızım 7 yaşında amh çok düşük çıktı ama doktorum önemli olan usgde yumrtaları gördük kaliteliyse ihtimal var üç ay deneyin olmazsa aşılama dedi ama şükürler olsun ilk denediğimz ayda hamile kaldım
Gks_01 derinasl yaklaşık 6 ayda 1,05 ten 0,70 e düşmüştü he ben onu farketmeden 2 kez doğal döngüde gebe kalmıştım fakat kimyasal gebelik geçirdim
herseyguzelolacak6 derinasl sizinle aynı durumdayım 34 yaşındayım benimde ilk deneme ile bir çocuğum oldu ilk aydan şu an 11 yasında. Tam 3.5 senedir de ikinciyi istiyoruz ama olmuyor Amh 003-001 çıktı iki ayrı testte 1 ay ara ile bi daha da baktırmadım tüp bebek denedim 2 defa ikisinde de yumurtlaer gelişmedi pro de denedim o da fayda etmedi. Ok istiyorum yaşımda genç sma malesef olmuyor ne yaptıysam
Olacakolcak26 Gks_01 canım bana da dua et olur mu cumartesi ilk görüşmeolcak adetli gideceğim bakalım umutluyum sonuçta bebek tutanbiliypr belki sağlıklı değildi ama artık başlamak istiyoruz 3.5 yıl oldu sizin sorun neydi çok sevindim sonun güzel olmasına 🩷
Gks_01 Olacakolcak26 sorun amh tı beklemek çok yorucuydu benim doğal sürece sabrım kalmamıştı rabbim aratmasın hakkınızda hayırlısı olsun inşallah 🙏
arzucagil derinasl amh 0.58 fsh bakmamışlardı 38 yaşındayım bende 39 a az kaldı . Çok benzer her şey sizde 7 yıl önce anne olmuşsunuz bence sizde doğal yolla hamile kalacaksınız içimden öyle geçti inş öyle de olur.
arzucagil derinasl instada Mehmet Fatih Karslı diye bi doktor var ürünleri var amh yükseliyor gebe kaldım diyen bi çok kişinin yorumunu gördüm bende araştırmıştım olmasaydı deneyecektim isterseniz bi göz atın
derinasl arzucagil ah güzel dileğiniz düşünceniz için çok teşekkür ederim🌸 benim amh size göre bayağı düşük ama hayırlısı bakalım.
derinasl arzucagil çok teşekkür ederim bir araştırayım durum canımı çok sıktı umarım bir an önce olur benimde