Kızlar merhaba ben 27 haftalık gebeyim araştırma hastanesinden normal polikliniklerde takipli bir hastayım şöyle söyleyeyim ben 5 yıl önce de mide ameliyatı olmuştum İstanbul’dan gelin oldum Afyon’a dikişlerim yeni yeni iyileşiyor zaten doçent prof Hasan hocaya göründüm o da tansiyon falan olursa gebeliğini diskli olduğunu söylemişti biraz gözümü korkuttu açıkçası ya ben normal doğum istiyorum ama ilgilenmezlerse diye korkuyorum da ama sezaryenden de çok korkuyorum çünkü hani daha öncesinde ameliyat olduğum için acısını biliyorum ve hani bakacak kimsede olmadığı için korkuyorum hani enfeksiyon kaparım ilgilenmezler azarlar diye ne yapacağımı bilmiyorum giden var mı doğuracak olan var mı