Nebahathumeyra Benim de sınırda o yüzden diyet yapıyorum. Beyaz ekmek, hamur işi, pilav, makarna, patates, kızartılmış her türlü şey, şekerli tatlılar, bal, reçel, çok fazla meyve tüketmiyorum. Ayrıca 3 saatte bir mutlaka bir şey yiyorum ara öğünler çok önemli