Ben köyde büyüdüm çok güzel bi çocukluk yaşadım arkadaş ortamımız çok güzeldi sürekli kızlarla hep birlikteydik eğlenirdik evlenmeden öncesine kadar oralarda oynardık 🤭🤭

Hele o damda yattığımız zamanlar klima yoktu o zaman efsane güzeldir sabaha karşı öyle güzel eserdiki bi saatlik uyku şimdidin bi gecesine bedeldi

Şu resim tamda öyle ya ilk okul yıllarımı hatırladım