benuncet Arkadaşlar 23 haftalık hamileyim. Birkaç haftadır boğazımda sanki bir şey yemişim de orada tıkanıp kalmış gibi bir ağrı oluyor. Bu normal mi ? İnternetten baktığımda hamilelik reflüs falan yazıyor. Aranızda bu durumu yaşayan var mı ?